Переповідаємо світ довкола
6 грудня о 19:00 (за Києвом)
Дискусії ведуться англійською й українською мовами з послідовним двостороннім
перекладом, а також перекладом на українську жестову мову.
Болото, мертвий птах, помідор. У ході дискусії ми зануримося в дослідження середовищ і екологічних відносин на яких мист_кині зосереджуються у своїх фільмах: багатошарової міфо-екологічної історії Замглайських боліт на півночі України; ущент зруйнованого світу вимерлого птаха додо і колоніальної тіні, що простяглася від Маврикія до континентальної Європи; а також простір для обговорення особистого і політичного, що його створюють між собою онука та бабуся, разом вирощучи помідори посеред і всупереч війні. Обговоримо, як кіно може допомогти (пере)розповісти про взаємини людини з природою і про важливість уваги до живого світу навколо.
Запис дискусії
Модераторка
Ірина Замуруєва досліджує взаємини між людьми та довкіллям через фотографію та письмо. Наразі її увага зосереджена на вивченні екологічної історії центрально-українських ландшафтів. Нещодавно Ірина була художницею-резиденткою у Street Level Photoworks у Глазго, стипендіанткою Інституту гуманітарних досліджень (IWM) у Відні та працювала над питаннями клімату й земельної політики в Единбурзі.
Учасни_ці
Ліна Хабібалла — культурна діячка, яка цікавиться суданською візуальною й матеріальною культурою, а також моделями громадського підходу до створення фільмів і виставок. Ці теми вона вивчає через кіно- й мистецтвознавство, наукові дослідження, а також власну кінематографічну практику. Входить до кооперативу Not/nowhere, здобула премію Майкла О’Прея у 2023 році.
Тета Цибульник народилась в 1987 році в Києві. Вивчала соціологію та соціальну антропологію в Центрально-Європейському університеті (Будапешт). Працювала програмною координаторкою Фестивалю кіно та урбаністики «86». Співзасновниця мистецького та кінооб’єднання ruїns collective. Продюсерка незалежних фільмів.
Кароліна Ускакович закінчила магістерський курс із нелінійної оповіді Королівської академії мистецтв у Гаазі. У своїх мистецьких практиках вивчає взаємозв’язок природи, культури й технології. З 2021 року працює арт-директоркою журналу Anthroposphere: Oxford Climate Review, а також входить до складу дослідницької групи Digital Ecologies. Кароліна брала участь у (Re)Grounding Residency і заснувала Uzvar Collective та Українську екологічно-гуманітарну мережу — міждисциплінарний простір для науков_иць, фахів_чинь та мист_кинь, які формують нове дослідницьке поле.