film-amarandos-01
film-amarandos-03
film-amarandos-02
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Сухоцвіт

Оригінальна назва: Amarandos
Режисер_ка: Іокасті Манцог
Греція, Німеччина, 28 хвилин, 2024, експериментальний документальний фільм

«Сухоцвіт», квітка, колір якої є вічним, — це безладна суміш спогадів, що розкриває тему переходу в інші царства під час незбагненного процесу жалоби, створюючи нові світи з утрати й часу. Це святкування, що намагається через історію моєї бабусі-понтійки та її поступового зникнення з власного фізичного тіла, унаслідок хвороби Альцгеймера, переплести наші пісні та танці, простори, які ми створюємо, щоб зустрітися одне з одним.
У цьому експериментальному короткометражному документальному фільмі культурні та особисті розповіді порушують актуальні для багатьох питання про вразливість, стійкість і виживання, способи вираження любові. Чи можемо ми, виспівуючи та витанцьовуючи нашу тугу, створити заклинання, щоб зруйнувати сталий лінійний наратив пам’яті та спрямувати розповіді предків про силу та єдність до сьогодення?

Стрічка містить: опис смерті
Дати показу стрічки: 23.11.2024 — 8.12.2024
Великий план, портрет. Людина з довгим темним волоссям, зголеним на лобі, упівоберта, дивиться глибокими карими очима в кадр. На ній чорний топ із відкритими плечима; вухо прикрашають масивна сережка й пірсинг.
Режисер_ка
Іокасті Манцог — греко-понтійськ_а мист_киня, активіс_тка й відь_ма з Берліну. У своїй практиці використовує такі мистецькі засоби, як рух, хореографія, текст та відео, намагаючись створити хаотичні поетичні місткості, часто через фемінну гіперболу та тривожних персонажів. Їхні роботи були представлені в Німеччині, Греції, Швейцарії та Франції, у таких місцях, як Tanztheater Mainz, L'Usine, Tanzfabrik Bühne, Uferstudios, Theatre of Greek School of Arts, тощо. Вони цікавляться методологіями польових досліджень, зокрема колекціонуванням різноманітних усних та тілесних історій маргіналізованих груп (людських та не-людських), щоб створити хореографію контрпам’ятей та інші у/явні світи. Наразі у своєму мистецькому процесі вони допитливо досліджують стани нагальності, трансформаційні квір-практики, компаси мрій через колективне невідоме і скорботні колискові.